Jag ska fånga en ängel

2009-05-06 @ 18:45:26




Sitter här och lyssnar på lite Ted Gärdestad, det är ju lite sommarkänsla på det.  Idag slutade vi kl halv 11 och vi bestämde oss för att dra hem till mig för att plugga lite inför matteC nationella som är nästa vecka. En hel del fika blev det ju med kan jag meddela. Vi bakade kladdiga chokladmuffins, scones. Sen blev det lite Citronmuffins och kokoskaka på det. Så ingen brist på sötsaker här inte. Tack för en trevlig dag flickor♥

Snart ska jag övningsköra upp till a6 och hämta min telefon som har varit på lagning, ska bli spännande och se vad de har gjort med den, har saknat den ritkigt mycket eftersom att lånemobilen var riktigt kass!
Vi hörs senare förmodligen,
Pusss

Kommentarer
Postat av: bea

2009-05-06 @ 20:46:16
URL: http://beasmode.blogg.se/
Postat av: bea

(svar)

åh, tack annie! :) vad gullig du är, tack! blir superglad :)

2009-05-06 @ 20:46:54
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.