sun is back

2009-05-25 @ 16:27:39

När jag vaknade i morse blev jag sjuukt glad. Solen sken och det var klarblå himmel och så har det varit hela dagen faktiskt. Jag och sofie åkte till skolan även fast vi egentligen var lediga och tessie hade tänkt detsamma så vi pluggade flitigt. Nu har iaf kemin klarnatt och det känns super!
Fick ett litet sms från skolan också, jag är ledig från språket imån vilket betyder att jag bara går till skolan för att skriva provet och sen slutar jag, weey!

dags att återgå till kemiboken igen då,
tackåhej!


Kommentarer
Postat av: lisette

(svar) haha, in my dreams ;) yeah

2009-05-25 @ 17:53:41
URL: http://leset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.