hej monica hej på dig monica....

2009-04-15 @ 21:29:32

Dagen idag har varit riktigt bra. I skolan hade jag och en till tjej hand om idrottslektionen, vi var mycket nöjda men tyvärr var inte vår idrottlärare ritkgt lika nöjd. Men vi var nöjda och det är det viktigaste.
När vi hade slutat gick jag och Tessan tillbaka till skolan för få grepp om det absolut sista på fysiken och nu känns det rätt bra faktiskt! Nu ikväll har jag och Sofie varit på en långpromme och vi pratade faktiskt engelska hela vägen, riktigt duktiga var vi!

Nu sitter jag i morgonrocken och kollar på smoothien som står här bredvid och bara väntar på att jag ska gluffsa i mig den. Jag var lite hungrig nu och en smoothie är ett perfekt avslut på dagen. Man blir lite lagom mätt sådär! Satte precis på "Hej monica" låten med nic&the family, var det inte jätte längesen man hörde den? Jo det tror jag minsann!


Jag kan ju avslöja att den är precis lika god som den ser ut ;)

Nu får vi hålla tummarna för att fysikprovet imån ska gå vägen!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sparv

mahahah...skrattar ihjäl mig;) snacka engelska hela vägen! Ni är ju för härliga:D

2009-04-16 @ 16:26:35
Postat av: Annie

jaadu sparven, så kan det gå ;) we're crazy sometimes :)

2009-04-16 @ 16:50:22
URL: http://annniie.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla musikvideon på youtube..så himla ful..

2009-04-16 @ 18:57:46
Postat av: Annie

Anonym: haha, jaa den ser lite hemmagjord ut kanske!

2009-04-16 @ 22:19:57
URL: http://annniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.