APRILAPRIL

2009-04-01 @ 14:33:00

Nu har våren kommit, och jag har bestämt att den ska stanna förgott nu, ingen mer vinter tack!
Vaknar av att solen skiner in i mitt rum, kan en dag börja bättre än så? Åt lite frukost och begav mig till skolan för att göra det där ECDL testet som väntade, klarade det galant så det kändes sjukt bra! Sedan gick jag bort ill friskis och tränade lite, gick därefter på stan för att kolla på lite saker, köpte en liten uppsättnings grej till håret, perfekt när man har en dålig hårdag!



Gick hemåt och satte mig ute och solade, så sjukt härligt var det, kunde nästan ha somnat.
Ikväll spelar HV, jag ska sitta bänkad framför den matchen så det bara smäller om det, heja HV!






hoppas ni har en kanon dag hörni, hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.