att unna sig

2009-04-13 @ 22:06:25

Har glömt att visa något jag köpte nu på lovet. Jag har verkligen kommit fram till att man måste få unna sig saker ibland. Jag förstår inte dem som har så mycket pengar men inte spenderar dem utan bara låter dem ligga på banken i flera hundra år tills man inte ens lever längre, varför? Jo, därför att man är snål och aldrig kommer till skott.
Sådan tänker jag aldrig bli!

Iallafall så var jag och mamma inne en jättesnabbis på monki i växjö. Provade lite olika saker men tillslut fick jag med mig lite accessoarer, nämligen det här:


svart flätat diadem, mitt enda diadem jag hade gick sönder för ett tag sen
 och det kan ju faktiskt vara bra att äga ett iallafall :)
en cerise/lila plånbok, riktigt nödvändigt att förvara sina pengar i något, inte sant?

Nu ska jag "tagga"  skolan imån, får se hur det går. Sommarlovet är nära nu asså och det känns underbart!

Sov gott♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.