baking-a-cake-time

2009-04-29 @ 21:28:28

Precis ett sånt ryck fick jag för en stund sen. Baka är riktigt mysigt, särskilt på kvällen tycker jag! Denna gången blev det chokladmuffins med hackade valnötter och vit choklad, väldigt lyckade. Tänk er dem och ett glas kall mjölk.. kan det bli bättre? tror knappast det!



Jag är väldigt nöjd med dagen måste jag säga. Efter skolan köpte vi med oss lite från mc donalds och satte oss vid hamnkanalen. Det var jag, Elina och Lydia. Ett tag efter fick vi lite sällskap av några telefonförsäljare, trevliga killar!

Imorgon är det ju valborgsmässoafton, har inga direkta planer än faktiskt. Valborg är ju en kväll då många dricker väldigt mycket, gör inte det. Ha kul utan alkohol. Om jag kan, kan du också :)

LOVE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.