.

2009-04-17 @ 18:52:58

Åh, vilken underbar sol vi har haft idag. Vi satt ute nästan hela eftermiddagen i skolan och solade mot en vägg, riktigt stekhett var det.  Man får passa på när den är framme, även om den förmodligen ska stanna över helgen.
Ikväll blir bra. Ska ner till pingan först och sen så ska vi nog hitta på något annat mysigt efter det. Det blir kalasbra!


Den koftan köpte jag igår på lager, det var det ända jag köpte förutom lite hårmousse. Men det var en trevlig tripp minsann! Jag gillade att koftan var lite färgig. Det blir lätt att man använder svart och vitt men denna skiljer sig!

Nu har jag lite brottom, ska duscha och göra iordning mig på en halvtimme innan vi går ner till the church!hejaheja!


Kommentarer
Postat av: elin

sv; jo nu är jag stammis annie ;) nee det blev lite piren & film istället. var så seg ikväll efter veckan, det va bra eller?

2009-04-17 @ 23:36:30
URL: http://friaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.