frökenfräken

2009-04-16 @ 16:48:56


Jag har fått sjukt mycket fräknar. Upptäckte att jag faktiskt hade fått lite på ögonlocken och i pannan till och med! 

Riktigt härligt att det där fysikprovet är över måste jag säga, det gick nog ganska så bra tror jag. Nu är det bara matteprovet nästa vecka som ska klaras av.
Dagen hittills har varit mycket bra. Att vi inte har någon läxa tills imån gör att det känns nästan lite som helg allaredan, härlig känsla!

Nu funderar jag på om jag kanske ska ta en liten
promme ner till kära Netto och inhandla ett par saker, avokade är jag grymt sugen på för tillfället. Jag har märkt, att sedan den butiken har kommit så har jag blivit så lat. Det är ca 7 min väg dit men ändå kan jag tveka när pappa eller mamma ber mig köpa något. Det ska det minsann bli ändring på!

Mitt mobilabonnemang går snart ut och det kanske är bra det. Mobilen börjar sjunga på sista versen nu kan jag lova. Den stängs av var-varannanminut och dessutom fungerar inte alarmet som det ska och igår försov jag mig på grund av det! Någon som har ett tips på en bra mobil? Skulle vara kul att prova något annat än Sony Ericsson faktiskt. Om man ska tänka lite hälsosamt så är det faktiskt just sonyericsson telefonerna som strålar mest, och jag hade inte tänkt att dö i cancer!

Thats all for me now, ♥

Kommentarer
Postat av: Amandaek

sv; Åh tack så mycket!

Detsamma.



Hur mår du?

kram

2009-04-16 @ 20:32:11
URL: http://amandaek.blogg.se/
Postat av: Anonym

det finns ingen som helst studie på att strålningen från mobiler ger cancer :) Så du kan vara lugn!

2009-04-16 @ 21:59:40
Postat av: Annie

Anonym: Jo det gör det faktiskt. Mobilanvändning ökar risken för cancer, gå in och läs mer om det här: http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/cancer/article2407545.ab

2009-04-16 @ 22:17:07
URL: http://annniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.