GLAD PÅSK

2009-04-11 @ 14:41:02

Påskafton är det idag och nu är det mer än tillåtet att säga "Glad påsk" till någon. Det tycker jag är lite svårt, likadant "God jul".
Är riktigt trött nu måste jagt säga. Har jobbat sen kl halv 7 i morse. Hade tänkt att ge mig ut o solen och sova lite så att jag piggar upp mig till kvällen, det blir sjukt bra tror jag! Har lite ont i halsen idag med och det orkar jag inte ritkigt med, får vila bort den, och med hjälp av solen.
Har ni fått något påskägg än sålänge? Det har inte jag, men det kanske är tur det,för det är ju inte alltid så bra med för mycket av det goda.
Igår kväll var jag och sofie på tre dagar. Det var najs. Blindside spelade men det sket vi i, räckte att höra dem utanför ;)

Kvällen är än sålänge ett litet frågetecken men om du vet nåt kul får du säga till :)


blindside, lite för hård musik enligt mig.


jag säger bara mums!

Puss♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

Glad påsk, hjärtat!

2009-04-11 @ 15:14:58
URL: http://nofunnyatall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.