pinsamt

2009-04-02 @ 17:59:38

Har varit med Elina och Lydia idag efter skolan, kuul! Fick med dem till miimo. Jag hade hört att de hade fyllt på lite idag så jag  köpte mig en väska faktiskt, inte för att jag kände mig tvungen då utan för att den var rätt snygg.
Sedan köpte vi glass på kära donken och satte oss i den sköna solen vid hamnkanalen, myys!

Att jag alltid ska lyckas med allt jag gör är ju helt otroligt. När vi sitter där vid hamnkanalen så sitter det ett killgäng på andra sidan, helt normalt kan tyckas, men sen när ena killen tar av sig kepsen känner jag igen han från något.
Gissa vem det är? JO, Tedenby! så utan att tänka på det skriker jag (enligt lydia och elina då) så att han hör. Så sjukt pinsamt, så han och hans kompisar skrattar gärnet åt mig! ahh tjena jag orkar inte med att jag alltid ska skämma ut mig!


här har vi den lilla väskan

en liten dagens, inget speciellt alls,
 lite jeanstights från vila och sen en liten blommig överdel från gina


jaa,
sen kan jag ju meddela att den där hårsnodden jag köpte igår var så sjukt ovärd! gick sönder direkt, men jag lyckades göra liknande frisyr utan den faktiskt,

eller vad säger ni?

Jaja, så får det bli, återkommer ikväll, då hade jag faktiskt tänkt att skriva ett engelskt blogginlägg, vad sägs som det? Jag får träna på att skriva och ni får försöka klura ut vad det står;)


Kommentarer
Postat av: Elina

hahaa du lyckas alltid!;)

2009-04-02 @ 18:11:15
Postat av: Annie

HAHA aa jag vet, jag är speciell alltså :D

2009-04-02 @ 19:49:24
URL: http://annniie.blogg.se/
Postat av: lydia

haha det var så sjuukt kul :D

liknande historia finns i min blogg ;)

2009-04-02 @ 20:45:57
URL: http://lydiasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.