loov

2009-04-05 @ 11:42:45

Jag är världens sämsta bloggare, förlåt. Jag har inget att skylla på förutom att det har varit sjukt bra väder och man vill verkligen ta vara på det, så förlåt!

Det efterlängtade lovet är här. Att släppa allt som har med skolan att göra och bara va. Det är min grej! Nu är det inte heller långt kvar till skolan slutar och vi får sommarlov, hur underbart får det bli?! Denna sommaren ska bli så sjukt bra, de flesta har ju körkort med så då kan man bara ta lite små spontantrippar ibland, mysigt!

Igår var det ju Lörda live med fast på kfum denna gången. Det blev riktigt lyckat bara det att det var lite jobbigt att man var tvungen att stå upp hela tiden, därför var vi lite lata och satte oss en stund i cafét :)
Nästa Lörda live är den 2 maj i Pingstkyrkan, glöm inte det! ska påminna er.

Påsken närmar sig, mycket trevligt. Påsken är rätt go måste jag ju säga. Julen är ju sjukt nödvändig för oss, utan alla ljus skulle den bli såå mörk. Påsken tycker jag är en liten början till sommaren och då blir man så glad.

Sitter just nu och lyssnar på Brooke Fraser, vilken underbar röst hon har! helt sick.
Sen idag är det ju HV igen. Idag ska dem ta Färjestad minsann! heja.


Happy easter holiday everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.