garderoben har fått lite på mat

2009-04-23 @ 17:33:05

Jag vet att jag är sjukt tråkig. Men som vanligt skyller jag det på en massa saker. Förlåt!

Idag har jag haft matteprov , riktigt skönt att det är över även om det kändes sådär efteråt. Nu är det väldigt lungt i skolan faktiskt, bara lite nationella kvar. Känns verkligen hur härligt som helst!

Igår och idag har jag varit lite på stan och inhandlat lite saker som stod på min prio lista. Framförallt var det ljusa jeans som behövdes i min garderob, för just nu har jag bara ljusa jeanstights och det är sådär måste jag säga. Det är visserligen väldigt skönt att ha på sig det, men jag märkte idag att när jag provade jeans så var man så mycket mer kräsen att de skulle vara sköna, och tillslut så köpte jag ett par trots att de inte var helt 100.
Ber om ursäkt för de riktigt oproffsiga bilderna, men kika på!


en helt vanlig vit långarmad med mörkblåa ränder,
helt vanlig som jag kände att jag kunde behöva! den till ett par ljusa jeans är inte helt fel!


jeansen, helt vanligt ljusa hm jeans! Duger bra till mig!
Bra att man kunde vika upp dem lite med, ser lite mer somrigt ut då.


och sen en till tröja från hm.



Får väl se lite om jag behåller allt, kan hända att jag byter jeansen faktiskt för precis när jag hade köpt dessa och var påväg ut ur affären hittade jag ett par riktigt läckra, men vi får se och jag låter er självklart få veta hur det blir!

Nu: en liten springtur tror jag minsann!

vi hörs hörni♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.