tapettrender

2009-04-14 @ 22:12:06

Nu kommer det lite komiska inlägget. Nu på senare tid har vi i familjen velat göra om lite i huset. Alla är vi överens förutom mamma. Speciellt har vi pratat om hallen eftersom att den är i samma skick som när vi flyttade in för ungefär 22 år sedan. Lite förändring är aldirg fel, ellerhur?  Det mamma inte gillar är att vi andra vill tapetsera om,medan hon vill behålla tapeten för hon tycker att den är riktigt cool. Jag personligen har tröttnat riktigt mycket eftersom att den är väldigt mönstrad.

Men så igår när jag sitter och kikar i expressen som mamma hade köpt, så ser jag en annons på en av sidorna, och bakgrunden till den annonsen är den mest otippade; nämligen vår urgamla tapet! Tapettrenden som fanns för närmare 20 år sedan är modern igen och kanske är den inte så dum endå? Jo, mamma blev iallafall rättså glad.


annonsen , likt vår tapet?

vår tapet

Sleep tight♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

VAD VA DE JAG SA!!!!!! HAHAHA

2009-04-15 @ 17:00:20
Postat av: Annie

Jaaa jag vet;) det var lite kul faktiskt, lite cool är den nog:)

2009-04-15 @ 18:37:06
URL: http://annniie.blogg.se/
Postat av: Emelie

helt sant..man ska lyssna på sin mamma och sin tapetkunniga kusin ;), fast jag förstår verkligen om ni är trötta på den oxå. fast den är fin!!

2009-04-15 @ 21:32:12
Postat av: Annie

Jo, men precis! Den har ju faktiskt varit med ett tag nu :)

2009-04-15 @ 21:36:32
URL: http://annniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.