fattig uppdatering

2009-08-30 @ 20:26:40

Under veckan har jag varit sjuk. Borta från skolan till och med! sen blev jag frisk och nu är jag lite krasslig igen! Inte bra detta. Men nu ska jag ta tag i det och verkligen bli frisk en gång för alla. Tacka Gud för att jag (troligtvis) har sluppit undan svininfluensan.

I fredags hade jag och elina 18års partaaj hemma hos mig. Det blev riktigt kul och kul att så många kom och firade oss! :) Ska lägga upp lite rooliga bilder från festen så snart jag kan! Vi hade ju ett lite roligt tema som jag kan berätta om lite mer då.

Igår var det jobbet som gällde, var helt död när jag kom hem sen. Blev en hemmakväll och även idag har jag varit hemma heela dagen för att försöka pigga på sig lite (allt för att inte vara sjuk i skolan) sjukt jobbigt att missa så mycket.



hälsningar en trött och sjuk annie ♥


Kommentarer
Postat av: bella

du är så snygg anniebananiie! <3

2009-09-01 @ 19:37:50
URL: http://bellanotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.