hemma från frizon

2009-08-10 @ 13:26:07

frizon var helt underbart. massa bra band, härliga möten och en hel drös med härliga människor. vädret hade knappast kunnat bli bättre- strålande sol varje dag och 27 grader varmt. vi har skrattat, svettats, spanat och solat- allt som hör en festival till helt enkelt! inte nog med det, under frizon fyllde jag 18 år och dagen kunde knappast blivit bättre än vad den blev! tack till alla som grattade mig, ni gjorde min dag!

jag hade tyvärr ingen kamera med mig men ska försöka få ihop lite bilder från kompisar så att ni får se hur vi har haft det! hade även tänkt att skriva lite mer vad vi har gjort och så men det får bli en annan dag, så håll utkik gott folk♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.