första sommarlovsbilderna

2009-06-17 @ 00:28:37

jag lovade att bilderna från helgen skulle komma in idag och jag har tio minuter på mig att uppfylla det kravet så nu kör jag igång! iofs är det även bilder från skolavslutningen i torsdags och även nån bild från igår, men det går bra hoppas jag!

Vi börjar med skolavslutningen


(suddig)

kära klassen

söta nallo

middag på kära IKEA

Skolavslutningskvällen firades hos Isabella!










Studenten var här för alla kära treor! usch, jag grät en skvätt när jag tänkte på att man aldrig mer skulle få se er i korridoren. så hemskt!




















Nyhemshallen invigdes för min del och stämningen var sjukt mycket hillsong, så det tycker vi om!






Studentfesten som vi ordnat med ett tag ägde rum. vi var konfrecierer och klarade uppdraget mycket bra tycker jag för att bara ha varit fyra personer bakom det:)









Det tog minsann mer än 40 minuter att lägga upp bilderna! sjukt segt! men nu är det gjort iaf! sjukt späckad helg som sagt och jag känner verkligen sommarlovskänslor nu. bara de första dagarna på lovet har varit sjukt bra! tack alla som har gjort dem!

with loove!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.