you can tell everybody that this is your song

2009-06-24 @ 00:34:17

sjukt bra dagar ligger bakom. tänkte dela med mig av det goda genom att visa ett par bilder. jag börjar med midsommarbilderna så blir det andra bilder en annan dag :) midsommarafton var så sjukt bra. vi gästades av eskilstuna pojkarna plus en från nyköping.


david och linus högg blommor osv till vår midsommarkrans


Isabella och linus


bellan och jag


jag hade på mig midsommarkransen en stund. den fick bli ena runda ringen till midsommarstången.


wooow andreas! haha


fläskfilé


vi hade det mycket trevligt




söta som socker


vi dansade kring vår hemmagjorda stång! stämningen var på topp :)


hallåå schnööögging!


lovisa och klara hade gjort himmelska cupcakes











Tack för en super trevlig midsommar! den var fantastisk! :)

nu ska jag bege mig mot sängen, hoppas ni sover gott just nu!  pusss♥


Kommentarer
Postat av: lydia

nu får du bättra på uppdateringen!

2009-06-27 @ 13:00:36
URL: http://lydiasegna.blogg.se/
Postat av: frida

kolla gärna in min blogg och mina foton :D

2009-07-07 @ 14:11:58
URL: http://fridabeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.