I'm Back- for good?

2009-03-21 @ 00:40:06

Jag har kommit tillbaka till bloggvärlden. Efter ett års uppehåll ger jag detta ett nytt försök. Det finns faktiskt ett par fördelar med blogg:
♦ att få skriva av sig litegrann kan vara superskönt ibland.
♦mitt svenska betyg har rasat, att blogga kan hjälpa betyget upp, hoppas!
♦att själv kunna se tillbaka på vad man har gjort under sitt liv. att det finns lagrat på internet gör att det aldrig kommer kunna försvinna, man kan iaf inte tappa bort den, tummen upp!

Jag kommer försöka ha en blogg med intressant, kortfattad läsning med mycket bilder!
Det var lite av vad jag hade att säga, återkommer med mer kul!

Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.