monday it is

2009-03-23 @ 21:01:31

Måndagkväll är det och här sitter jag och lyssnar på radion, eftersom att jag inte har canal+.  Just nu står det 1-0 till HV hoppas att de gör ett par till mål nu så man slipper vara så spänd haha!
Dagen har varit sjukt skön. Engelskan var inställd idag så vi slutade tidigare. Vi räknade ut att det måste ha varit den första gången under hela tvåan som en lektion var inställd. helt sjukt! Ikväll har jag varit ute och gått en långpromenad med vendela och sofie, underbara kvinnor det där!

Måste bara berätta att idag när jag tog bussen hem så stannade inte chauffören på min hållplats!  Arriva bara sjunker för varje dag som går, dessutom har det blivit så sjukt dyrt med, 15 kr! men men, det är jag som är lat och borde gå istället;)


Jag och sofie tog lite fina vårbilder i lördags! Vi kom fram till att vi gillar vår lilla stad! särsklit på sommaren, mys!

Just det, Frölunda kviterade nyss till 1-1, skit!
Nu får jag ta och supportra mitt lag, hej sålänge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.