trysil

2009-03-28 @ 19:19:31

 Sitter här i vår lilla bonad i trysil. Har ätit lite god mat och efterrätt. Jag är proppmätt!  vädret har varit lite sådär. Snöstorm igår och idag har det varit mulet och nysnö, minst 20 cm, så puckelpist är det rätta ordet här. Första dagen var lite sol och imån ska det tydligen bli sol enligt smhi så det hoppas vi på! Kommer hem imån kväll och på måndag morgon kl 8.00 ska jag skriva biologiprov. Känner mig inte jätte förberedd på det måste jag säga.
Glöm inte att det är earth hour ikväll mellan 20.30-21.30
Hoppas ni har en trevlig lördagskväll för det ska jag se till att ha, lite pingisturnering, plugg och allmänt mys!




just det, anton min classmate håller på att göra om min lilla blogg så snart kanske den blir lite fräsch till och med, håll ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.