Underbara Lördag!

2009-03-21 @ 10:44:19

Igår glömde jag att skriva att jag och Lydia var på premiären av "En shoppaholics bekännelser". Det var verkligen en super film. En blanding av komedi, romantik och spänning, allt man kan önska sig helt enkelt. Se den!
 Idag är det lördag igen! så sjukt skönt. Har inga läxor till nästa vecka heller! Och vad kan man önska sig mer än att vädret idag är perfekt, sol och nästan klarblå himmel :) Har letat efter mina kära solglasögon i ray ban-modell hela morgonen. Jag köpte dem i San Diego förra sommaren och de har varit borta vääldans länge men sen i morse när vi började leta efter dem så hittade mamma godingarna. Blev så sjukt glad! Nu ska jag allt se till att börja använda de i den sköna vårsolen. Har planerat att ta en springtur idag med, premiären blir det! underbart!

Jag kom på en till sak igår som jag tänker lite med min blogg, skriva på engelska! visst bra? Att skriva på engelska gör jag sällan, däremot händer det rätt ofta att man snackar engelska. Får se vart det leder.

Detta är då inte mina, men något i den stilen är dem. Den färgen är läckrast + att mina är en ganska stor storlek, gillar inte när de är alldeles för små.

Ha en underbar dag i vädret, vi hörs förmodligen senare♥

Kommentarer
Postat av: lydia

woow! hoppas du fortsätter med att blogga Annie :D du är grryym!

2009-03-22 @ 14:38:19
Postat av: Annie

Haha ohh, min första kommentar! känns brabra! du är grym!

2009-03-22 @ 15:24:02
URL: http://annniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.