dagens/gårdagens shopping

2009-05-04 @ 21:09:30


Den här kom mamma hem med idag, rätt söt tyckte jag!  Den är från Lindex


Den här hade hon också köpt från bikbok, men vet inte om jag ska behålla,
ska isf bli min skolavslutningsklänning. Vad tycker ni?


en sjal från Lindex.


axelväska, har tänkt köpa den i evigheter nu,
och nu var det rea på den så då får man passa på ;)


sjukt kass bild, men det är iaf en vit tunika/skjorta. Kan vara lite snygg tycker jag!
Den är ifrån H&M.


Den har inte riktigt den färgen utan mer lila i verkligheten även den från H&M.


...och slutligen ett sommarfräscht linne som också var ifrån H&M.
 Jag gillar den affären som ni kanske märker :)


Nu har nog jag fått nog på shopping på ett bra tag! Tänkte göra iordning en liten hallon smoothie nu, är nämligen rätt bra sugen på det!

Pusss!


Kommentarer
Postat av: elin

snygga kläder annie, jag blir shoppingsugen när jag bara ser dom ;)

2009-05-05 @ 18:18:01
URL: http://friaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.