usch och fy och skäms!

2009-11-17 @ 16:33:04

jag är hemma och är sjuk. har haft alla symtom för svinis men på 3 dagar mår jag ändå okej så förmodligen var det inte det! fy vad det är tråkigt att vara hemma i två dagar från skolan, jag längtar nästan tills imon, även att vi har svenskaB nationella! jag är nervös. för jag kan inte direkt påstå att jag är så förberedd.

det är stört vad tiden går. om bara 2 veckor är det första advent och för oss jönköpingsbor blir det julmarknad, längtar ihjäl mig! hösten och vintern må vara mörk men myys!

nu ska jag göra iordning nåt c-vitaminrikt att äta, kan det bli en fruktsallad idag igen måntro? det kan det!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.