ÅÅÅÅ

2009-09-30 @ 22:13:57

jag är supertagg till vårt historiaprov tills på fredag. Känner att jag har koll på det hela.. Tänk om jag faktiskt kunde känna så nån gång inför ett prov.
Kan berätta hur min helg kommer se ut. På fredag åker jag, Sofie och Cissi ut till skogen för att känna på det lite. Vi har det som projektarbete och vi hoppas på att få bra betyg av lärarna eftersom att vi går natur allihopa och sova i vildmarken är väl så mycket natur det bara kan bli? Ser fram emot oss stadstjejer in the middle of the forest. Lägger upp bilder från skogen efter helgen!
Det tråkiga är att vi missar Lörda live i kyrkan.



Se till så att DU inte missar det, blir grymt tror jag!

Igår hade jag min första körlektion faktiskt, sjukt nervös var jag men jag tror han var ganska nöjd och var han nöjd är jag nöjd! Imon har jag riskutbildning1 och som tur är ska jag och Elina gå på samma, blir spännande!

Ha en kanon dag imon och helg! vi hörs på söndag igen..
PUSSS


ps, dagens bloggtips (som du förmodligen inte har missat): Andreasstil.blogg.se 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.