all that i wanted was you!

2009-09-13 @ 15:41:57

Har haft en riktigt härlig helg och träffat massa goa människor. vissa hade man inte sett på länge och ja, det var ett kärt återseende!

I fredags fyllde robban 18år! Äntligen får man väl ändå säga. Så vi bestämde oss för att göra en liten surprise för honom. Vi hade köpt fika och tårta och så kidnappade vi honom och åkte till vista kulle. Det var riktigt mysigt att träffa er!

Här kommer lite bilder från kvällen innan min kamera dog(därför kom inte alla med på bild):

min fina lydia!!


chirrechips




WOW!


lyckan och anton

 
utsiktsplatsen 


födelsedagsbarnet anlände!


glad blev han och väldigt chockad förstås!


finfina!


hembakat såklart!

Lördagskvällen spenderades först på OC i bankeryd. Det var mycket folk och bra möte. Festen fortsatte sedan till Klara med mycket bra umgänge! Efter ett tag kom det ca 40 pers och våldgästade! Därför flydde vi fältet och drog till vårt kära MAX! Söndag är det idag och dagen har hittills bestått av plugg inför matteprovet! Ikväll ska vi till Bellan för att fira henne, bättre kan nog inte helgen avslutas på!

För er som undrar om inte bilderna från mitt och elinas eighteens partyy kommer upp snart kan jag meddela att dem finns bland mina foton på fejjan! så välkommen in där och kika lite!

time to work again! trösten är ju helt klart att erik hassles nya album går i ett!
pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.