behov

2009-09-08 @ 18:47:20

Jag saknar min kamera som gick sönder i somras och även min mp3 som är ur funktion. Dessutom har mitt mobilabonnemang gått ut. Som ni märker behöver jag nåt som är allt i ett.

Något som vore perfekt för mig är alltså en ny mobil med bra kamera(istället för min digitalkamera),bra minne så man kan ha mycket musik(ist för mp3).

Så nu tänkte jag fråga er läsare ifall ni/någon ni känner har nåt tips på en mobil som har dessa funktioner!kommenterakommentera!


hjälp!


Kommentarer
Postat av: mongomagnus

W960

2009-09-08 @ 18:55:18
Postat av: Anonym

nehee? är den bra eller? är det den du har förresten? :)

2009-09-08 @ 19:32:38
URL: http://annniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.