helghelg!

2009-09-11 @ 15:11:14

riktigt skönt med helg måste jag säga! lite matteplugg lär det bli eftersom att vi har prov nästa vecka. imon blir det även jobb för min del! 
idag är det fint väder ute, riktigt härligt! och kvällen lär bli supermysig, kan inte berätta vad jag ska göra tyvärr! men kanske kommer lite mer om det imon! :)

nu har jag precis kollat på "I taket lyser stjärnorna". jag satt själv och kollade på den, men oj vad sorglig den var. jag satt och grät floder. så sjukt sorglig men ändå så värd. läste boken när jag gick i 6an eller nåt! ett tips till dig som vill se en film helt enkelt!

nu hade jag tänkt att ta fram matteboken lite tror jag, tänker inte göra mnågon matte imon! hoppas ni har en bra helg framför och se till att njuta i det finfina vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.