kvällstips

2009-09-06 @ 21:39:16

nu tänkte jag tipsa om en liten sak jag har upptäckt.
inatt när jag gick och lade mig, typ kl 1, så var tanken att jag skulle somna på direkten men så blev det inte riktigt. istället tänkte jag på allt jag var tvungen att göra idag, typiskt! tillslut blev jag klarvaken och hur jag än vride och vända på mig kunde jag inte somna. klarvaken låg jag fram till ungefär halv 3 och då bestämde jag att jag skulle tända lampan och läsa lite i en tidning och sen gick jag upp i köket för att:

♥värma ett glas mjölk i micron
♥lägga i en sked honung
♥en tsk kanel och ingefära


Detta gjorde susen mot både min rethosta och sömnsvårighet! ett hett tips för dig som varit med om detsamma!

Nu hade jag tänkt att somna tidigt ikväll så att jag blir pigg imon, en lång skoldag ligger framför!
Pusss!


Kommentarer
Postat av: bella

låter nästan som en chailatte? ;) hahah.



hoppas du är piggare! pöss<3

2009-09-07 @ 15:35:22
URL: http://bellanotte.blogg.se/
Postat av: elin

nice tips, det ska jag testa! :) hoppas rethostan är bättre nu! pusss

2009-09-08 @ 10:01:44
URL: http://friaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.