lycka!

2009-09-29 @ 18:42:10

Okej, jag kan nu meddela att jag inte har blivit lurad. För ca 5 veckor sedan beställde jag smink från en hemsida och nu i efterhand var det nog dumt att jag betalade i förskott. Hemsidan hittade jag genom ett sök på "id-smink" på google. Dessutom hade jag inte hört något om den sidan innan men jag beställde det iaf och de sa att det skulle ta ca 3-5 dagar. Efter ca en vecka kontaktade jag dem och frågade vart sminket var, då sa dem att det tydligen kunde ta 15 dagar. Så jag väntade och väntade men inget paket kom. Jag mailade igen och skrev att jag trodde dem hade lurat mig, men de frågade istället om adressen och det stämde och då hade jag glömt en bokstav på mitt gatunamn. Därför hade det blivit försenat. Och idag när jag kom hem sade min bror att han hade en överraskning och så gav han fram det lilla paketet! Glad blev jag minsann efter all väntan..Trodde att jag hade blivit lurad där ett tag.

Nu kan jag faktiskt rekomendera Feelunique.com. Det är halva priset på de flesta produkter, så gå in och shoppa loss:)


det här kitet köpte jag.

dessutom köpte jag en rough i id som hette "Laughter", vet inte om det är en bra nyans men den ser fin ut iaf.

Nu hade jag tänkt att plugga lite historia, hörs senare ikväll!

puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.