29 aug

2010-08-29 @ 14:30:04

Heej på er alla glada människor, hah! Jag har precis kommit hem från kick-off möte i kyrkan och ska snart äta lite. Jag har börjat jobba som städare nu, heltid. Det känns i hela kroppen efter en arbetsdag. Min nacke, mina armar och min rygg värker och jag kan inte tänka mig något mer ansträngande arbete, typ! Jag städar hemma hos privatpersoner, vissa ställen riktigt grisiga, andra ställen renare än renen själv. 

Jag har under veckan varit i Göteborg med Isabella, Lydia och Lovisa. Vi hade en mycket fin dag med shopping, mat och fika, precis vad man behöver ibland. 















Jag fick med mig en höstjacka och skor hem, blir nog bra!








Puss
  

Kommentarer
Postat av: lovisa

ÄLSKAR skorna <3

2010-08-29 @ 22:27:57
URL: http://bok
Postat av: lovisa

Och Lydias entusiastiska min på bild nr.1, haha

2010-08-29 @ 22:28:33
Postat av: Annie

Hon ser minst sagt road ut, ja!

2010-08-30 @ 11:51:56
URL: http://annniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.