bedövad mun

2010-08-24 @ 09:10:15

Nu är halva käken bedövad. Riktigt obehaglig känsla som jag aldrig känt förut. Jag skulle kunna få en smäll på käften utan att det kändes, så om du vill, vågar och kan så är det fritt fram. Tydligen ska jag tillbaka om några veckor igen för att laga tre hål till. Jag känner mig som en enda stor Karies hela jag.
Tandläkaren beskrev tidigare att halva ansiktet skulle "hänga" när jag fått bedövning... ungefär såhär:
Men såhär blev det:
Här kan man se att andra halvan inte riktigt hänger med som den borde..
Tydligen så händer det att man ibland aldrig får tillbaka känseln.. Därför kan DU....
... vara med och be så att detta inte händer och fötter.
Nu är jag heelt sömnig, ska sova en liten stund.
Godnatt min skatt

Kommentarer
Postat av: bella

hahahah bäst!

2010-08-24 @ 20:54:06
URL: http://bellanotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.