carpe diem

2010-08-05 @ 00:53:25

Jag började med en heldag hos farmor. Det blev matmatmat, en tur till stranden mm.








Senare men ändå samma dag styrde jag mot stugan där familjen var..


Pappa hittade feetaste gräshoppan, den var ritkigt fet!

Dagen efter bar det av mot Danmark och Tisvildeleje







yo

pas på mig, lamt

Det var molnigt och vi plockade fram kulturintresset inom oss (echooooooechoecho)





beach-SM i Malmö. Damfinalen

Herrfinalen

Senare åkte vi till stugan och var där till ikväll.


Cyklade och tog ett kvällsdopp, var typ 1000 tyskar på den badstranden, oh herree



så sjuukt fint




Jag har haft en sjukt fin vecka iallafall, hoppas ni med har det!
Nu ska jag in i dimman, hoppas vi ses, och kan skapa fotosyntes, För annars är du ju för mes.
Kära du, tappa inte taget, minska fettintaget.
Nu skojar jag bara med mig själv som du kanske förstår, men det var ju inte igår.
Lev livet, ta det inte för givet.
Puss och Kram, skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.