det är så jag säger det

2010-08-18 @ 19:54:28

Idag har jag varit segare än sören 100 år på sjukhemmet. Min hals värker och hela jag skriker efter sömn. Ändå har jag fått en del gjort här hemma. Jag har städat mitt rum som såg ut som rena rama rolf. Jag har även gått igenom i stort sett alla mina bilder på datorn och valt ut 180 av dem som ska bli papperskopia och få pryda mitt fotoalbum. Verkligen på tiden. Jag har hunnit kolla på sex and the city 2 och har påbörjat love happens.

Mina smycken har inte sett riktigt okej ut det senaste. Allt har luggit huller om buller och har tappat bort minst hälften av alla mina öronhängen. Så därför köpte jag lite förvaring till de flesta smycken.







Egentligen gillar jag ordning och reda, det kanske inte många tror.. hah

Förresten har jag lyssnat på Håkan Hellström idag också. Han lyssnade jag en del på i nian, memories!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.