eyy, vad händer?

2010-08-06 @ 16:32:43

Jag som låg och solade och läste en bok precis nyss och nu står regnet som spön i backen. Läste ut elsas mode i veckan, ett hett boktips! Var tvungen att köpa en till bok idag. Det fick bli "Tillsammans, tredje boken". Lite old sådär, men eftersom jag hade läst ettan och tvåan kunde jag inte hejda mig.

Nu har jag epilerat benen, ja EPILERAT! usch det känns ska gudarna veta men len som siden blir man minsann!
Kvällen hade jag tänkt spenadera med gamla junegänget, tillsammans skulle vi haft lite spa-kväll. Men värdinnan har blivit sjuk. Därför ska jag umgås lite med andra finfina!

vi hörs om du törs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.