Christmas and new year

2010-01-01 @ 17:29:54

Jul och nyår har varit jättebra! bilder kommer!

Ooj vad fort allt är över, och vad fort ett år går. Det är redan 2010 och detta året kommer bli så sjuukt bra! hela livet kämpar man i skolan, närmare bestämt 12 år. Detta året tar vi studenten och jag är sååå taggad! Tänk att nästa höst kan man göra vad man känner för, inga krav, utan bara leva livet.

Självklart kommer man sakna skolan nåt enormt, alla kompisar, rutinerna och massa mer, men friheten väger över känns det som just nu! Jag är rädd att man ska tappa taget lite nu den sista terminen, att man ska tänka att det gör inget om jag skiter i det provet eller den inlämningen för snart är det över, men jag ska verkligen försöka peppa både mig själv och andra så att man fortsätter i rätt spååår! 

 
(kände att detta inlägget får tillhöra min "deep things-kategori") haha

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.