En hand i himlen..

2010-01-11 @ 19:58:04






Sitter hemma framför datorn och lyssnar på helt totally underbar musik! Gissa vad? Joo, är det inte vår kära Jonathan Johansson minsann! Första gången jag hörde honom var på frizon09 och sen dess är jag fast. Egentligen är det inte nåt jätteröj i låtaarna (vilket jag annars gillar) men om man är seg som attans så är det ett perfekt album (en hand i himlen).

Skoldagarna är så sjukt långtråkiga nu efter lovet. Idag gick vi iofs till kl halv 5 men ändå. Nu sitter jag hemma och käkar den ultimata apelsinen och dricker mitt nya te som jag köpte idag på Kahls(kommer inte ihåg smaken men fråga efter ett gott te som man kan ha mjölk i så fattar hon kanske).

Det blir nog en tv-kväll för mig ikväll, var ju ett tag sen så det får vara tillåtet ibland. Två nya program som jag inte sett förut, familjen annorlunda och spårlöst som iofs har gått på tv innan men nu är det nya avsnitt och allt, sjukt spännande att se om de hittar sina rötter!

Ha en jättebra kvälll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.