finally home

2010-01-12 @ 17:12:50

Åhh, vissa dagar längtar man bara hem, idag har varit en sådan. Gick på stan med ett par sköningar i klassen och vi intervjuade lite olika butiker och kyrkor. En butik, som började på S och slutar med tadium, var sjuukt otrevliga. Därför ska jag undvika att köpa mina grejer där i fortsättningen! När vi var klara så såg jag att min favvobuss hade precis gått, då blir man ledsen. Hoppade på 26an (gratis) och nu är jag hemma sen en stund tillbaka. 

Nu har jag precis smällt i mig lite pasta med en massa gottigt och nu blir det te och snickerskaka och sen en apelsin på det. Jag ska faktiskt plugga och då får man äta massviis!

Om ni inte har sett denna, se och njuut! 




Ha en bra eftermiddag/kväll!

PUSSS O KRAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.