adjökens

2010-07-28 @ 08:38:28

Ni ska veta att det är en skamsen Annie som skriver, dåligt med uppdatering igår, inte okej ju! Gårdagen var riktigt härlig. Jag och Elina träffades på stan och gjorde lite ärenden. Senare kom det lite folk hem hit.


Sämst kvalité, i know! Även Lovisa kom senare...

Elina skulle upp och jobba tidigt så jag och Lovisa satt lite vid datorn och klistrade ihop ett blogginlägg på hennes blogg. Det var killspecial. Därför hade jag tänkt att ägna mitt inlägg åt att referera till lite kul läsning på bokens blogg. 

Om en stund när jag har packat litegrann ska jag bege mig till min kära farmor som var ett tag sen man såg. Ska äta lite mat med henne, därefter åker jag till stugan osv.


Här har vi då en bild på min farmor och Vater. lika? njaaae, inte så jätte!

Nu när jag är på annat håll ett tag tänkte jag att jag kunde skriva ner lite bloggar jag brukar kolla in, både mina vänners och andras bloggar. Dem kan ni läsa lite sålänge, men ni vet vart ni hör hemma hoppas jag! ;)

Lovisa- bokenfangardagen.wordpress.com
Isabella- bellanotte.blogg.se
Sofie- sunshinesofie.blogg.se
Johanna- joyanna.bubbleroom.se
Amanda- ammandda.blogg.se
Tillan- tilamao.blogg.se
Andreas- kanal5.se/andreaswijk
Colorelle- colorelle.blogg.se
Catja- tv6.se/catja
Michaela- stureplan.se/bloggar/michaela
Olivia- oliviaaeriksson.bubbleroom.se

Finns ett gäng till, får tipsa om dem en annan dag helt enkelt. Det sista som ska göras nu är att köpa ett matpass till frizon, som förövrigt börjar närma sig med stormsteg(säger man så?), jag måste även betala en mobilräkning= inte kul!

Tänkte även länka till några spotifylistor med go musik, lite nytt och lite gamla godingar som en och annan kanske glömt av!
1, 2, 3, 4


Nu får ni ha det så bra allihopa, förvänta er lite bilder när jag är hemma igen!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Ottilia

oho, jag fick vara med :D hihihihi. ;) hoppas du har en fin sommar Annie.

2010-08-02 @ 00:19:55
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.