Äntligen helg

2010-07-09 @ 13:59:58

Tänk vad lagom det är med 5 arbetsdagar, det är stört vad jag längtat efter denna helgen! Om ca två timmar drar jag och min fina vän Johanna( som bloggar på bubbleroom: joyanna.bubbleroom.se) till underbara GF, där vi kommer ha det så sjukt bra! Hela veckan har de visat riktigt kalasväder men nu verkar det som att lördagen kan bli lite sämre med till och med åska i luften, hoppas inte dettta! Dagens: när jag åker i min bil på jobbet möter jag väärldens längsta traktorståg. Vilka stolta pensionärsgubbar som körde dem, ojaa! Tydligen brukar dem en gång varje år köra runt Vättern tillsammans, trevlig idé minsann, kanske något man borde ta efter? Tänkte bara skriva lite kort nu för jag kommer inte hinna uppdatera något mer innan vi åker, lovar att bilder från helgen kommer upp antingen på söndag eller på måndagen någon gång! Ha det fint vänner!~ och må solens strålar vaka över er! Heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.