cheap monday

2010-07-26 @ 17:00:01

Hade svårt för att sova inatt, så det blev att jag sov till Sofie ringde och väckte mig vid kl 11. Efter det begav vi oss ut och gick milen, riktigt skönt. När jag kom hem klippte jag gräset som jag hade lovat mor och far, slet som ett djur i 1,5 timmar, inte dåligt minsann!

Nu har jag precis ätit litegrann och funderar på om jag ska åka till Maxi och handla, det börjar bli tomt i kylskåpet nu när föräldrarna har varit borta. Det börjar även bli dags för att tvätta lite kläder.
Senare får det nästan bli lite garderobsrensning om jag hinner och kanske även lite muffins-bak.

Kan ju berätta om min dröm inatt(Sofie, jag glömde berätta den för dig i morse). Ingen märkvärdig dröm såhär efteråt, men sjukt läskig just då. Jag, Lydia och Sofie var i kyrkan, som förövrigt var som en båt. Vi hade cyklat dit och retliga som Sofie och Lydia kan vara så skulle dem såklart gömma min cykel när vi skulle åka hem. Jag sprang ju runt för full rulle( vet inte om det har något med badmintonträningen igår att göra, johanna och sofie körde över mig totalt på slutet, 2 mot 1) och skulle leta reda på den. Jag hittade aldrig cykeln och dem hade inte koll på vart den var heller, eller rättare sagt stod den inte där dem gömt den, så jag misstänker nu i efterhand att den ligger på havets botten någonstans, ajaj! Då har jag ingen cykel längre i drömmarnas värld. 

Avslutar med lite blandade goa sommarbilder,


När soulit spelade på café93

Trippen till Liseborg

Nyhem, söt bild på I

Bilkö till nyhem, pappa betalar!

Nyhem

Grill hos Wernefur

Rumpnissen


 Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv litegrann! pusss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha Annie jag skulle Aldrig i hela mitt liv få för mig att gömma din cykel ;) det vet du väl? Haha

2010-07-27 @ 15:35:46
URL: http://sunshinesofie.blogg.se/
Postat av: Annie

haha, jo det vet jag sofie! men i drömmen, du var hemsk nära på ;) haha <3

2010-07-28 @ 08:05:15
URL: http://annniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.