eclipse

2010-07-05 @ 21:15:43

Damer och Herrar, vilken himla bra helg jag haft, klockren! Det fick det bästa avslutet vill jag lova, nämligen ett kvällsdopp i axamoo, fick cirkus 20 myggbett och heela kroppen kliade inatt typ, freesh!
Idag på jobbet fick jag köra bilen(minibussen) själv. Lite pirr i magen till en början men det gick bra. Tror jag har sett 20 polisbilar idag i staden, vad sjutton gör dem? Kände mig nästan förföljd.. Snacka om att dem är ute efter heelt fel person, ja!

Eclipse, check! Oh vad bra den var. Man blir ju gaalen efter varenda twilight saga film.
Imon åker pinglorna till Hönö så nu träffar man inte dem förrän på fredag då jag åker till GF. Hoppas bara att vädret håller sig på streckbänken, för jag vill ha sool och brunbrända ben, ja danke!
Som tur är är jag inte ensam om att jobba denna veckan, både Lydia och Johanna  är hard working women, kämpaa påååå! Vi har tänkt att ha lite mys om kvällarna.

Jöses vad min garderob behöver städas och sorteras, jag får trycka in kläderna= skrynkliga kläder=ovårdat=mamma blir ledsen.. Tror jag ska göra något åt det nu.
Hoppas du har det fint en kväll som denna?!
pusss

ps. tänkte lägga upp lite bilder från förra hönö, men blogg.se verkar inte vilja det. får försöka senare i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.