en helg i spontanitetens tecken

2010-07-25 @ 17:19:41

Denna helgen har varit spontanitetens helg kan man säga, mer av det! Inatt blev det att jag och elina sov hos Izabellaa, seeehr spass(läs som ett tyskt dubbel-s). När jag idag skulle skjutsa hem elina blev man erbjuden en riktig pannkaksbrakfrukost(längsta ordet, tror så!) som man inte riktigt kunde tacka nej till.

Vi kollade igenom hm katalogen också och vi hittade en del snyggt men inte överdrivet ändå. Hösten känns lite för långt bort nu, jag vill ha sommar och sol även om det idag har varit lite regn och rusk. Man kan inte gå i kortbyxor längre, vad händer, hallååå?! (Iallafall, sjukt läckra killar i katalogen)

Senare erbjöds det popcorn at E:s, och jag som är så sjukt svag för det kunde inte riktigt motstå. Någon gång i framtiden tänker jag skriva ett inlägg om min passion för popcorn, ohyees!
Vi kollade även på Shutter Island, verkligen underlig film. Igår hos B kollade vi på Deja Vu, även den är helskum. Tror inte jag fattar än hur det gick ihop sig. Se den om du vill bli lite förvirrad.

Efter denna action/thrillerfilm helg ska jag avsluta den senare ikväll med Remember me, kan inte tänka mig att den är förvirrande på något sätt!

Om cirkus fem minuter kommer Sofie ner och vi drar tillsammans med Johanna och Bella för en badmintonmatch, oh så gött!

bilder















Nu ska jag dra mig, snabbt som tusan! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.