myrfight

2010-07-31 @ 22:20:39

hejåhåå vad det gåår. Det ær lørdagkvæll och jag ær sønderbrænd.
Idag gick vi till stranden tidigt før att ta vara på dagen, var dock sjuukt molnigt. Jag kænde mig fett uttråkad så jag tog tag i en liten myra och retades med den. Perfekt før dig som vill sola rygg samtidigt som du vill vara retlig. Det slog mig ett antal gånger att vi mænniskor ær så mycket større och vassare æn dem stackars små liven. Efter ett tag var det inte lika kul længre och dærfør letade jag upp en till liten myra och tvingade dem stackars två att fightas mot varandra, sjuukt underhållande! Tror jag satt en kvart och bara iaktog. Kændes iallafall bættre æn att kolla på tjurfæktning. Jag tillsatte både en tredje och fjærde myra innan jag læt dem va. Ett tips till dig som lætt blir uttråkad på stranden. Jag kænner mig skyldig att varna dig som ær vældigt lættpåverkad, myrfight ær beroendeframkallande.

Puss från en knallrød annie.


Kommentarer
Postat av: lovisa

hahaha.. Du kan vara den retligaste på jorden! Tack för myr-tipset..du är störd, saknar dig <3

2010-08-03 @ 23:52:13
URL: http://bokenfangardagen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.