soolen skiner, himlen är blå

2010-07-01 @ 16:56:16

Jag började jobbet så tidigt som klockan 8.00, och idag var det min tur att köra den stora minibussen, gissa om pulsen höjdes en aningen!?

Har under dagen varit  supernära på att köra ner en trafikskylt, har fått sisådär 7 kärringstopp( 3 av dem på raken) + att jag var EN cm från att skrapa hela bilen( skulle backa nerför en brant(trång) backe.. =BRA BÖRJAAN!

Ikväll går ryktet om en myskväll hos lovisaa, som förövrigt har väärldens roligaste blogg---> www.bokenfangardagen.wordpress.com (BESÖK)

Snart mina vänner kommer lite balbilder upp! det ser vi fram emot, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.