Think i'm ready for the weekend!

2010-07-02 @ 15:50:50

Idag körde jag minibussen för andra gången, det gick mycket bättre som tur är. Dem hade väl avskedat mig annars! Höll på att backa på gubben en gång, men tror knappt han brydde sig...(hoppas) Denna dagen rusade förbi, och när man hörde Thomas Ledin "du ska veta att jag saknar dig" på radion drömde man sig bort lite! Nu ligger jag i solen och har det sköönt. Imon kommer temperaturen stå på 30 grader, woow! Det ser jag fram emot!:) Förmodligen åker mamma och pappa till stugan ikväll, isåfall blir det grill och myys at my plaaaace:) Lägger upp lite studentbilder senare, pusss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.