torsdag, och bara en dag kvar till havet

2010-07-08 @ 16:36:55

Schwisch säger det, och så är det torsdag, och imon fredag.
Idag när jag vaknade och såg mina fruktansvärda hårtoppar blev man sugen på att raka av sig heeela håret, fy så bedrövligt! Så drastiskt blev det inte riktigt, toppade det lite bara och det gjorde susen för mitt hår. Varje gång man klipper sig ser frisören alltid så förundrad ut, som dem aldrig har sett något värre.. "Vad har du gjort för att få till den här rishögen" i princip. "Tänk på att använda inpackning 15 min i veckan..". Jaja, får väl bättra mig på den fronten kanske.

När jag skulle bege mig hemåt på min cykel märkte jag att jag hade fått lappar som var ditsatta på pakethållaren, jööses, är det p-böter eller vad, tänkte man ju lite. men icke.. nästan så att man blir rörd av att man gör sån stor insats för miljön..




Godaste jordgubbarna med keso blev mitt mellanmål, oh så gött!
Min och Elinas vän från torget, Gaphalsen (som har tröttat ut våra öron under ett par månaders tid) stod på stan tidigare idag och sålde jordgubbar från Öland för bara 10kr litern, sjuukt goda! 

Nu är schemat fullspäckat känns det som.
To do list:
packa inför GF imon
köpa biljett till GF(kanske är smart?)
stääda, diska
baka en kladdis(troligtvis)
åka till lovisa och hämta lite bakverk
måla naglarna

ja, listan kan göras lång. Har ett par till grejer som står på tur men får se vad som kan hinnas med!
Det är bara att sätta igång musiken på högsta volym, HERE WE GO! HEYHOO


Kommentarer
Postat av: lovisa

Keso!? förstöra jordgubbars underbara karaktär med äckel-ost, inte okey saint barbra ;)

2010-07-14 @ 00:15:07
URL: http://bokenfangardagen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.