fin dag

2010-03-30 @ 22:20:08

Vilken bra dag det har varit. Jag har gjort aktiekunskapsprovet och kan lämna det bakom, riktigt skönt!
På tisdagar slutar jag kl 17 och man är alltid van vid att det är mörkt ute när man slutar, men idag var det ljust och solen sken! Åhh vad det kan göra en glad!

Därför firade jag med en skön promenad. Ibland är det skönt att bara gå en stund och rensa tankarna lite!






Gud som haver barnen kär, ser till mig som liten är
 vart jag mig i världen vänder, står min lycka i guds händer
lyckan kommer, lyckan går
du förbliver fader vår
Amen








Kommentarer
Postat av: loviiiisa

uppdatare bloggen min vän, seså! jag som trogen läsare vill ha nytt inlägg :D jallahabibiiiibiiiiii

2010-04-25 @ 12:37:39
Postat av: bella

jag håller med! alldeles för lite update!!! :)

2010-04-27 @ 21:32:46
URL: http://bellanotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.