Friday, i'm in loove!

2010-03-05 @ 15:13:36

Åh! Jag älskar fredagar, och nu känns det som att dem inträffar oftare, tiden går verkligen helt sjuukt snabbt och det är inte längre många dagar kvar till studenten(igår var det 100 dagar kvar)! Skolan idag var över på bara några timmar, slutade nämligen Kl 11 idag! Underbaart! Och efter det hann jag med att klippa av håret, det behövdes verkligen men jag hoppas att det växer ut en hel del till balen! Nu sitter jag här hemma och avnjuter en riktigt lyckad smoothie som består av mjölk,fil,kiwi,jordgubbar och apelsinjuice! Det ni! Kvällen kommer spenderas i lilla Nässjö på passion! Det blir fint det! Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.