helgen

2010-10-11 @ 20:14:04

Helgen var mycket fin, som jag skrev igår!

Fredags var det bowling som stod på schemat.
















Såklart så var det jag som vann bowlingen.. nej så var det inte.. Jag gjorde en strike på hela omgången, och det var när jag var i mitt busigaste tillstånd och bowlade när det var markus omgång. Han blev glad.

På lördagen fick vi besök av stora och små. Jag kände mig rätt dålig när flickan på typ 4 år ber om en kaffe latte. Jag behöver lära ett och annat minsann.

Senare hämtade jag upp Lovisa för en gymrunda,


Det kommer upp lite videor på träningstips från mig och lovisa senare, hoppas jag du tar dig en titt på ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.