TRESemmé

2010-10-06 @ 22:53:23



Fick med test av TRESemmé i senaste numret av elle. Håret blev glatt, det märkte jag. Så det blev att jag köpte det idag faktiskt. Man kan köpa det på ÖB, 69:- 500ml ( både schampoo och balsam), väldigt prisvärt tyckte jag! Gå och köp.

Ikväll har jag kollat på Bonde söker fru, blir säkert en mycket spännande säsong, hoppas dem hittar sin livspartner, usch, kan inte vara kul att leva ensam på en stor bonnagård, nej tack!

Imorgon jobbar jag 8-11, det känner jag mig bra inför. Köpte förresten en app till iphonen igår, som väcker en när man är som mest utvilad, den fungerade inte så bra inatt iallafall, hoppas på bättre denna natt.

Dåså mina vänner, godnatt på eer, sov så gött♥


Kommentarer
Postat av: Ottilia

mitt hår och hårbotten blev helt galen när jag använde det. Men hoppas på bättre lycka för dig!

2010-10-12 @ 22:42:12
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright Annie 2009. All rights reserved.